lördag 1 mars 2014

Snälla läs hela♥

Hej bloggen och alla mina läsare. Jag har tänkt på en massa grejer dom senaste månaderna och nu ska jag äntligen skriva om det. Och jag kan inte säga att det handlar om något speciellt för det är många grejer så jag ska försöka dela upp inlägget lite, men nu ska jag inte sitta och skriva massa skit så vi börjar med inlägget.

*mina läsare*
När jag kollar statestiken för mina inlägg och hur många som har läst dom så kan jag snabbt se att det är inte så många som läser mina inlägg som inte handlar om något särskilt, men däremot så ser jag också att ni verkar gilla mina inlägg där jag skriver om t.e.x Min dag, om något har hänt, och även om jag har fått några frågor ställda. Och jag tycker det är väldigt roligt när ni skriver kommentarer med frågor och läser mina inlägg. och sen har jag tänkt på mina inlägg som det är bilder i tycker ni är roligare och det kan jag förstå. så jag tänkte börja lägga upp lite fler bilder. Men jag tänkte också starta en frågestund så att ni kan få ställa frågor men det inlägget kommer snart upp på bloggen.

*YouTube & blogg*
För er som inte vet det så har jag ju en youtube kanal som heter Jordgubben Johanna, där lägger jag upp videos när jag får tid över och när jag har lust.den är väll inte direkt känd än men min dröm är att både den och bloggen ska bli känd. Sen så dom som väl är kända dom får ju ganska ofta hjälp med bilder, bloggen, youtube m.m men jag har gjort allt helt själv. och ni börjar ju växa er större, när jag började blogga blev jag jätte glad när jag fick hundra läsare men nu har jag lixom tre tusen så det är lite skillnad. och en vanlig fråga jag får av mina kommpisar är "tycker inte du att din blogg är känd för du har ju nästan 3000 läsare" och mitt svar som jag svara är oftast "nej inte känd för det tycker jag vid kanske 8000-10000 läsare, då börjar den väl bli lite större". och jag vet inte vad ni tycker men det får ni gärna kommentera. Och jag har ingen aning i vilken ålder ni som läser min blogg är så det får ni gärna kommentera hur många är ni är. Jag är ju 11 år och jag tror men bara tror att ni som läser bloggen är mellan 9-19. Har jag rätt? Kommentera.

*Skolan*
Som nog alla vet så har jag ibland "uppehåll" i bloggen och det ska jag förklara värför nu. Det är ju så att jag har mycket i skolan och ibland hinner jag och orkar inte. Men på helger när jag hinner så kan jag lägga ner nästan 3 timmar på bloggen och då blir det kanske 2 inlägg. Men som sagt nu har jag haft lov och igentligen inte gjort nånting men då har jag nästan glömt bort bloggen så det var ju lite trist. och på måndagar spelar jag badminton och Onsdag rider jag. På tisdagar är jag med min bästis. så ni förstår kanske jag hoppas de. men då vet ni att jag gör allt jag kan för att hinna med bloggen.

Jag hoppas att ni orkade läsa hela även om det blev väldigt långt det skulle betyda guld för mig om ni orkade♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar