söndag 15 september 2013

Min dag!

Hej idag har det varit en bra dag!♥

Vi kan börja med att jag vakna och gick upp i soffan och kolla tv. Det var Austin o Ally Och jag vakna vid 7 :/. Men efter det så gick jag och klädde på mig och gick ut till Vilma och gosa lite med hon och greja lite släppte ut hon och så!. Hon har fått löss och nu väntar vi på att en spray ska komma med antiohyrspray eller något i still med det!♥. Men sen kom jag in och kolla på lite tv igen och då ringde farmor och prata lite med mig och det var väll helt OK!. Efter ett tag ringde det igen och jag sprang och svara. Det var min kommpis Alice och hon undra om vi kunde va med varan?!. Och ja det kunde vi Så då var vi med varan till typ 5 och sen skulle jag äta vi åt biff med potatis sås o sylt. Men efter det så städa jag lite lätt på mitt rum!. Det var inte så stökigt. Efter det så hoppa jag in i duchen och det var väll skönt!!???☺. Men ja ja efter det så åkte jag ner till farmor o farfar och så för jag skulle sova hos dom inatt! När jag kom ner till dom gick jag o farmor ut o gick och då börja det regna=( . Men nu sitter jag vi  datorn hemma hos dom och ja bloggar och sorry sorry sorry=(. Ja menar jag har inte bloggat på typ 2 veckor=( Men ni vet skolan har ju börjat och jag vill hinna med kommpisar och jag måste plugga och gosa med vilma och vi  har mycket som skas göra.☻☻☺☺.


Men ja nu har ni ju hört nått av mig och så men vi hörs hejdå!!!!!!!!!

//Johanna♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar