måndag 29 september 2014

Ny hedder och allt

Nu har jag mycket att skriva om så jag kommer göra olika titlar kan man nog säga, men nu ska vi börja.

*Heder*
Jag kom på att jag har ingen heder och jag vill ha något lite mer höstigt så då bad jag pappa ta lite kort och det gjorde jag så jag valde ut ett så att det inte skulle bli så rörigt, så då blev det den som jag har nu.

*28 onde*
Då var jag på tävling så ja det var det jag skrev om i ett tidigare inlägg men det ska jag skriva om i ett enskilt inlägg sen.

*Youtube*
Varje fredag kommer jag att lägga ut en video nu så då vet ni att ni kan varje fredag kolla min kanal som ni nog vet så heter den Jordgubben Johanna lika som här alltså.

Det var typ det jag ville säga och jag ska försöka blogga lite mer nu så ja men vi hörs snart igen

Johanna♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar