tisdag 30 september 2014

28 ONDE = TÄVLING♥

Ja som sagt så var jag på tävling med Stella i söndags (28 onde) och det var super skoj.

Vi hoppade två gånger och första gången gick det jätte bra, vi hoppade hela banan på en riktigt bra tid och 1 enkelt fel,
vi råkade riva en bom, Så vi kom till final!♥ (jätte glad) det var super roligt, och i finalen rev vi två bommar så vi van inte men det hade jag inte räknat med heller.
Jag trodde inte vi skulle komma till final över huvu taget, så jag är jätte nöjd med Stella.

Och sen i andra tävlingen så gick det också jätte bra, vi fick två små fel, och jag är super nöjd,
Men då var Stella jätte trött för det var i slutet av dagen och då så hade hon varit igång hela dagen. men Det gick ju som sagt super bra.

Och när vi skulle hoppa fram första gången så hoppade hon inte över huvu taget, men andra så hoppade hon jätte fin♥

Men då vet ni lite vad det var den 28 onde, så vi hörs nog snart igen

Johanna♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar