torsdag 14 augusti 2014

Toves blogg

Hej nu tänkte jag göra en ny sak som jag aldrig gjort tidigare och det är att jag ska göra ett länkbyte med min kompis ok ni vet säkert vem det är om jag säger Tove och det tycker JAG sak bli instresant och se vad ni tycker om det. Och om ni själva vill att jag ska länka just din blogg så kan ni ju kommentera eller kanske skriva ett pm till mig på youtube eller ni kommer säkert på något . Men nu kan vi ju hå tillbaka till själva inlägget och vad det igentligen skulle handla om... Och det var ju det här med länkbyte och jag ska göra det med Tove. Och hennes blogg är verkligen läsvärd eller vad man ska säga och jag tycker att ni ska ge den en chans och om ni inte gillar den kolla den inte men det skulle vara najs om ni kunde kika in den och ni kan klicka "www.tove-02.blogspot.se" för att ta er in på den. Och hennes blogg är ganska lik min och det är alltså en blogg om hennes liv! Så ja jg hoppas att ni är nöjda så hörs vi senare //Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar