fredag 15 augusti 2014

Room tour?

Vet tog room touren vägen?

Hej!

Jo det var såhär idag har jag haft FULLT UPP det ör precis så tiden räcker till. Som för 15 minuter sedan så fixade vi upp klockan. Och det blev jätte snyggt tycker jg iallafall men nu fick jag lite tid och då passar jag på att skriva lite vad som händer med room touren m.m. Och eftersom mitt rum blev klart för ungefär en kvart sen så har jag varken fotat eller filmat pga ljuset.. Det bli super dåligt ljus om det är mörkt ute vilket det är nu Tidan vid Mio tiden. Så därför blev det ingen room tour. Men en annan kul sak är att jag har SNART 4000 sidvisningar på bloggen ( typ 200 läsare skulle jag tro. Kan ni kommentera om bi är en läsare? Snälla. Men iallafall så tycker jag att det är ganska stort så ni kan väll också kommentera vad ni vill at jag ska göra när jag har fått 4000 sidvisningar tex ni kanske vill ja en gw vad vet jag? Men imorgon ska jag till Dala expo och kolla på kaninhoppning och det ser jag verkligen fram emot jag tar säkert lite kort där som kan hamna på bloggen om ni har tur. Men nu måste jag fara så ja vi hör imorgon bitti

Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar