lördag 16 augusti 2014

room tour (mitt rum i bilder)


Hej!

nu kommer mitt rum i bilder♥

såhär ser det ut inan man har kommit in i rummet
När man kommit in i rummet så ser man det här


nu har vi gått till höger och då har jag bara min hylla

och här är det bara lite väskor

efter det kommer mitt skrivbord och mitt fönster

och så här ser det ut inuti mitt skrivbord

sen kommer vi till"mys" hörnan med soffa och bord

och på väggen vid soffan så har jag en klocka

och min fina hylla med ljus och växter och ett kort

och jag har det här kortet

sängbordet...

och en tavla ovanför

min säng och sänglampa

och mina tavlor ovanför sängen


min smink hutch














det här har jag bredvid den

det här är mina garderober













JA jag hoppas att ni är nöjda såhöst vi

Johanna♥
ps: tack för 4000 sidvisningar♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar