söndag 11 maj 2014

Kaniner m.m

Hej♥ Det var ett tag sen nu men idag blir det ett inlägg igen!!!! Men jag har haft fullt upp med kaniner med mera.. Jag ska berätta allt. men först vill jag bara säga att jag har saknat er men jag har varken haft tid eller ork till att blogga. Hoppas ni förstår mig men nu kommer själva inlägget!

Vi kan kanske börja med ja... Vädret och mitt humör. Jo just nu hor oss iallafall så är det jätte dåligt väder och det påverkar mitt humör väldigt mycket. Och det tycker jag är lite tråkigt eftersom att jag blir tröttare och argare. Men det är kanske klart eftersom att jag har inte sett solen på 7 dagar.. Och det är så himla tråkigt. Och därför har jag inte så stor lust att blogga. Men då vet ni varför.

Sen tar vi imorgon... Och imorgon är det måndag och vi slutar halv 1 =) Och det är roligt men det är en annan sak som inte är rolig! Och det är att vi ska ut i skogen hela dagen så det kommer INTE bli kul. Och det är för att vi ska ära oss att grilla korv och sån här först hjälpen. Och det kan jag redan. Och vi kommer vara i grupper och då är man 4 stycken i varje grupp och jag vill/ska vara med Tove! Så det längtar jag inte till.


Och så tar vi det bästa till sist=).. Och det är.....Kaniner. Det är ju så att jag ska få en kanin om fyra veckor och igår var jag och hälsade på dom och dom var super söta! Dom var små men ändå stora. Vi ska hälsa på dom om två veckor igen så det ska bli najs. Och då ska min storebror följa med och se dom. Och det längtar jag jätte mycket till. Och det är rasen hoppkanin. Ja rasen heter så. så nu längtar jag så sjukt mycket. Och igår såg jag eurovision song contest och det var ju Österrike som vann men jag hejade ju på Sanna men hon kom trea=)

Men ja det var allt jag hade och bjuda på så ses/hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar