fredag 19 april 2013

Hjärnskaknig

Igår på skolan körde vi rutan.

Bollen kom utanför rutan och en skulle skuta tillbaka den. Jag stod i kön och bollen träffade mig på sidan av huvudet. Det gjorde jätte jätte ont. Jag blev yr och kunde knappt gå. Det var hemskt!

Jag bara hade sååå ont. Det hände i skolan vid 13.05. Jag grät för jag hade så ont.


Jag skriver dagen efter för jag orkade inte igår såklart. Jag fick åka in till akuten i Falun. Det var mycket väntetid. Jag hade verkligen jätte ont. Och jag har ju varit inne i Falun på sjukhuset många gånger men aldrig för att det hade hänt nåt med huvudet. Men det visade sig att jag inte hade någon blödning eller skall skada på skelettet. Det var en lätt hjärnskakning så jag får inte rida idag eller gå till skolan. För jag ska ta det lugnt och så för jag kan bli yr.


Men idag är det bättre men jag har ont och är lite yr fortfarande men jag får bara haja läget och hoppas det går över snart!


Mvh/Johanna♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar