måndag 25 februari 2013

Vaknat

Hej idag när jag vaknat så gick jag upp och kolla på lite tv. Jag var tröt och jag nästan dog för klockan var bara sju när jag vakna. Men som tur var så kunde jag somna om och då sov jag till hal åtta-åtta nåt sånt. Det var bara skit på tv och då somna jag igen typ men spela lite bike först. När farmor och farfar hade kommit upp så börja farmor med frukost och farfar hämtade tidningen. Till frukost åt jag två mackor och drack choklad.Farmor hade gjort chokladen och den var jätte god. På mackorna hade jag marmelad och skinka.
Dom var jätte goda. Sedan gick jag och klädde å mig hade bara ett linne vid frukosten. Laddar min mobil och så men det var väll bra ioförsig. Jag ska fiksa mig snart borsta tänderna och håret och så men nu bloggar jag och det kommer ett nytt inlägg snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar